Loading...

Postanite zmagovalec korone!

Manj papirja, več časa in denarja!

Ste se že kdaj vprašali, koliko časa porabite za iskanje dokumentov?

Kolikokrat se zgodi, da ne najdete potrebnih papirjev?

Ali ste zadovoljni z dostopom do dokumentov v času Korone?

Želite sprostiti prostor namenjen arhivu in ga uporabiti za vašo dejavnost?

Niste prepričani, kdaj lahko varno uničite dokumente?

Niste edini!

Ste vedeli da:

– organizacije nad 20 zaposlenih v povprečju porabijo 1 delovni mesec na leto za iskanje dokumentov,

– se 92% papirjev ne najde,

– je strošek arhivskega prostora pri vas 2x dražji kot pri izvajalcu arhiviranja

– je kazen za kršenje zakonskih določil od 1.200 eur do 2% vašega globalnega prometa

Obstaja rešitev – digitalizacija poslovanja

Smo podjetje, ki optimizira vaše poslovanje in vas podpre na poti k vaši digitalizaciji!

Z nami pridobite:

– individualno obravnavo,

– največjo stopnjo varnosti rokovanja z vašimi dokumenti,

– strokovno podporo,

– rešitve pisane vam na kožo in

– digitalno poslovanje.

Ne čakajte na obisk inšpektorja – kontaktirajte nas!

Brezplačna tel. št.: 080 48 45

E-naslov: info@arhivservis.si

Prijava na BREZPLAČNI WEBINAR

     

    Izberite želeni termin:

     

     

    BONUS

    Vsi udeleženci prejmejo tudi bonus za:

    BREZPLAČNI

    pregled vašega poslovanja in svetovanje

    Obdelava osebnih podatkov (GDPR)
    * Pojasnila privolitve za obdelavo osebnih podatkov

    S podanim soglasjem dovoljujete, da vas občasno obveščamo o aktualnih webinarjih, novostih in ugodnostih preko elektronske pošte ali telefona.

    Obdelovalec podatkov je podjetje Medarhiv d.o.o., pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov pa je dr. Miha Dvojmoč (miha.dvojmoc@infocenter.si).

    (c) 2021 Tanja Čajavec, Medarhiv d.o.o. Vse pravice pridržane! Izdelava Spletni.guru.